Corona crisis… het is wat het is.

Is dat zo? Dat is een makkelijke beredenering. Je hebt namelijk altijd een keus. Soms is het voor de hand liggend, maar het kan ook een kant opgaan die jij misschien niet in gedachten had.

Wat het wel doet is dat het leidt naar een weg. Niet altijd leuk, begrijp ik en herkenbaar ook, maar het is wel de keus die je op dat moment hebt gemaakt of helaas hebt moeten maken.

Wat kan je WEL doen?

Je mag van mijn part even mopperen en stampen op de grond. Maar helpt dat? En wat doe jij eraan? Ga je bij “de pakken neer zitten” of ga er wat aan doen?
Soms is het overmacht, maar dan nog… we zijn allemaal creatief op ieder zijn eigen manier. Gebruik dat! Kijk naar de situatie zoals die nu is en bekijk wat er WEL mogelijk is. Laat je krachten zien.

Bekijk in wat in jouw branche mogelijk is om meer klanten te krijgen:

  • Benader je jouw vroegere klanten opnieuw
  • Weten mensen écht allemaal wat je doet? Of kennen ze maar een deel van jouw aanbod?
  • Is jouw website nog goed vindbaar?
  • Wat doe je aan jouw online marketing?

Mensen zijn veel meer op social media dan twee maanden geleden! Check je eigen schermtijd maar eens op je telefoon. Je zal schrikken hoe veel tijd je op je telefoonscherm hebt zitten koekeloeren. Natuurlijk geldt deze schermtijd niet alleen voor de socials maar ook voor je overige apps gebruik zoals Whatsapp, etc..

Is jouw glas half vol of halfleeg?

Aan jou de keus! En heb geduld! We hebben het liever gisteren dan vandaag, maar soms duurt het langer. Het komt goed. Is het niet nu, dan later. Maar heb en houd vertrouwen.

Een keertje sparren… uiteraard op gepaste afstand, laat het me weten.

Groet,
MEL

 

Fris en fruitig aan het werk
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *